Contact Us

Follow Us

Víc objednávek díky SEO – Optimalizace Ostrava

Abychom svému webu s působností na ostravsku zajistili to nejlepší možné místo ve vyhledávačích, které rozhoduje o míře jeho návštěvnosti a konverze, potřebujeme kvalitní odkazový profil. Ten působí mimo naši platformu a dokáže na komerční i neziskové stránky přilákat stovky nových zájemců. Jedná se o takzvanou vnější SEO – optimalizaci. Ostrava či přesněji řečeno všichni z Ostravy mohou rozvíjet své externí linky stejně jako specialisté na SEO pomocí tří následujících metod. Používáte je nebo přicházíte nevědomky o klienty? 

Katalogy a vnější SEO – optimalizace pro zdar ostravských podnikatelů 

Experti při budování odkazového profilu v první řadě zaregistrují naši společnost do internetových katalogů typu Firmy.cz a Najisto.centrum.cz. Podle odvětví nám v příslušné kategorii vytvoří stručnou prezentaci a v kontaktech zanechají link na náš firemní web. E-shopy se zase mohou zaevidovat do online srovnávačů jakými jsou třeba Zboží.cz a Heureka.cz. Obě varianty registrace a potažmo šíření našich odkazů lze strategicky využít také na Googlu.

Profitujete z linků na sociálních sítích? 

Dalším krokem k výdělečné webové konverzi je sdílení vlastních odkazů prostřednictvím firemních profilů na sociálních sítích. Nabízíme-li třeba výprodej nějakého končícího produktu, stačí k příspěvku na Facebooku přidat odpovídající proklik. Pokud jsme se podobné komunikaci s fanoušky na těchto platformách doposud bránili, protože nám to přišlo jen jako honba za lajky, teď už víme, že se tam ve skutečnosti hraje o cenné linky.

Jak funguje staré dobré PR

Do třetice pracuje vnější SEO – optimalizace s odkazy vedoucími na domovské www z externích PR článků. Představme si, že v Ostravě máme třeba stavební firmu a publikujeme své know-how na nějakém renomovaném portále, kam chodí lidé čerpat inspiraci, když renovují byt či dům. Profesionálové v oboru SEO obvykle mívají podobná fóra již předem vyhlédnuta právě kvůli zkvalitňovaní odkazové sítě a pochopitelně i kvůli propagaci našich služeb a dobré pověsti. Čtenářsky užitečné PR se tak podílí na přednostním zobrazování našich stránek ve vyhledávačích, odkud se do nich proklikne mnohonásobně víc zájemců. 

Účinek linkbuildingu na firemní zisk

Množina všech našich externích linků dává umělé inteligenci pádný důvod, aby naši platformu doporučovala lidem při jejich pátrání v Googlu a Seznamu. Pokud se naše webovky zařadí díky linkbuildingu na první stránku odkazů, máme až o 90 % větší šanci, že je potenciální klienti navštíví, než weby bez externí SEO – optimalizace. Tímto praktickým způsobem dokáže každý majitel společnosti z Ostravy zvyšovat pravděpodobnost, že si lidé objednají u něj a nikoliv u jeho konkurence.

Kromě vnějšího SEO pracujte na vnitřní optimalizaci webu

Ostrava a všechny zdejší online firmy mohou ovlivnit svůj post ve fulltextových vyhledávačích rovněž díky zkvalitnění internetových stránek. Na rozdíl od tvorby externích linků, které alespoň částečně zvládneme sami, bývá moudré svěřit interní SEO odborníkům. Ti si web detailně proměří speciálním softwarem a nalezené chyby pak systematicky odstraní. Komplexně tím upgradují veškeré technické funkce a zdokonalí www i obsahově.

Tolik ve stručnosti k významu linkbuildingu nebo též vnější části SEO – optimalizace pro vyhledávače. Zajímalo by nás, jak si stojí Ostrava. Zjistili jste při procházení příspěvku, že ignorujete sílu PR? Nebo jste zapomínali šířit externí prokliky na vašem Facebooku? Dejte nám vědět v komentářích. Podle vašich odpovědí rádi připravíme další návodný článek, jak můžete váš web utvářet ekonomicky.

Milan Vaněk